Låt mig känna smaken!


Jag spatserar och jag tar in dofter av sitt finaste slag. Det är krämiga dofter, de är söta och de får mig att känna ett allt starkare sug! Suget förstärks ytterligare av syner. Jag ser fluffiga varianter, jag ser krispiga typer och kalla läckerbitar. Jag upplever ett allt mer frammanat sug och jag vill bara låta den komma in, jag vill ha den gränslöst stora och breda typen uppstyckad i en alldeles lagom rondell och bara låta den slinka in genom öppningen mellan mina läppar. Att bara föreställa mig smakupplevelsen är inte nog, även fast jag kan göra det hyfsat klart och tydligt för mina smaklökar. Nej, jag vill ha den inuti mig och känna dess smaker på riktigt!

//Kramisar från busiga Ior som verkligen borde plugga! Nuuuu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0