Plopp leker 7-åring

Det var en gång två små flickor som var i skolan. Båda lika glada, finurliga och snygga såklart. En av flickorna fick för sig att Plopp egentligen inte är gott, men så en dag stod hon ändå där och smaskade på en livs levande Plopp-chokladkaka(eller vad man nu säger att det heter). Flickan som inte ägde någon plopp sa till flickan som höll en plopp-chokladkaka:

-Men du gillar väl inte plopp?
-Nä, ja vet, hmm, men ändå.

Detta är en helt bisarr och mysko saga hur de två flickorna fick namnen Plopp och Polly(fråga mig inte var Polly kom ifrån).

Tingeling^^


Kommentarer
Postat av: Polly kommenterar

Haha, men hallå! Jag trodde verkligen det var Polly det var frågan om hela tiden! Ända till stunden då jag såg den verklige Plopp... då förstod jag vad det var frågan om och inte passade den inne i din mun! Trodde verkligen du inte gillade det, men det är sant att choklad är ändå choklad oavsett tillsatser... eller kanske inte riktigt :P men ändå ;)

//Polly som mitt namn blidde

2009-11-19 @ 22:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0